Ingezonden brief

26 september 2013 - Zwaag, Nederland

Lieve Richard en Ellen,

Gisteravond mijn mooie vrouw, michelle, liep in mijn ovale kantoor en begon te schreeuwen op haar top van haar longen: ze komen! ze komen, zijn ze eindelijk komen!! Richard en Ellen, komen ze naar onze prachtige land!
U moet al uw afspraken te annuleren en kom naar ons witte huis nu.
Ik kon het niet geloven, maar het leek om waar te zijn!
Na de bevestiging van onze geheime dienst nam ik de Air Force One en ging naar huis.
Thuis Michelle leek al beetje teleurgesteld omdat je niet naar Washington? Ben je echt serieus? Gelieve opnieuw scedule uw reis, zodat we weer kunnen ontmoeten, alsjeblieft??

Ik hoorde dat je van plan bent om een ​​bezoek aan de zuidelijke staten te brengen; Georgia, Alabama, Mississippi, Tennessee, South Carolina en Florida in slechts 10 dagen. Is er iets mis met je??

Ik hoorde dat je zal een bezoek aan New Orleans aan de Jazz muziek, Memphis genieten op zoek naar te wortels van de blues muziek en Nashville om te kijken en te luisteren waar de country en western muziek wordt gemaakt.

Ik hoop dat we zullen ontmoeten, maar als we dat niet doen ik wens je een geweldige tijd in ons mooie land.
‘We zien elkaar weer, weet niet waar, weet niet wanneer ”

Om mijn dankbaarheid te tonen Ik vroeg een aantal bekende vrienden van mij om u te verwelkomen in zijn zij woonplaatsen u gaat bezoeken.
U wordt verwelkomd door die vrienden in hun eigen stad.

Heb een leuke tijd en laat het me weten hoe je aan het doen bent op de weg.

PS
Mijn secretaresse, Monica, ging naar de winkel om me kopen wat sigaren dus moest ik deze brief vertalen naar nederlands mezelf. Neem me niet kwalijk voor de fouten die ik zou hebben gemaakt.

Liefde,

Barack, Michelle en de meisjes

Mijn locatie .

1. Tonia en nico:
    19 oktober 2013
    We weten niet of Obama blij is met de komst Richard sinds wanneer mag je zomaar 2 jaar jokken over de leeftijd Je mag blij zijn als je Amerika binnen komt Inmiddels hebben we de FBI al ingelicht Veel plezier